Melissadgnn Merhabalar bebeği fizik tedavi goren varmi aramizda benim kizim 6 aylik basini tutamiyo oturamiyo.fizik seanslarinda cok cok agliyor sizdr durumlar nasil.
simsimum Melissadgnn ağlaması çok normal daha ufak ama zamanla o ağlamalar azalır merak etmeyin giderken sadece sakinleştirmeye çalışın fizik tedavi gördüğünuz yerde oyuncaklar varsa onlarla oyalayın kendi sevdiği dikkatini çeken şeyleri goturebilirsiniz
nidan34 Melissadgnn biz 1 yıldır gidiyoruz canım alışına kadar sabret yanında sevdiği bi oyuncak götür ya da sevdiği müzik varsa onu aç sesini duysun hoşuna ne gidiyorsa
AEgemm Melissadgnn merhaba biz 4. Ayda başladık. Ama yanlış kişilerle yolumuz kesişmiş şuan 11 buçuk düzeltilmiş de 9 aylık bayramdan beri başkasına gidiyoruz hiç ağlamıyor hatta bitmesin diye ağlıyor bitti dediğinde
yaseminkaraca benimkide alıyı 1 yaşında zamanla alışıcak sende evde hareketleri bol bol yaptır oturması gecikti pglumun herşeyi geriden geliyor