Bi doktor daha ilk doğduğun da pişiğine bakıp besin alerjisi dedi ben inanmak istemedim çünkü bebeğim o kadar huzursuz değildi kakası normaldi ama bugün tam 2 aylık olduk 2 gündür aşırı huzursuz ve kakasın da minik minik kırmızılıklar gördüm 😕 şimdi ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum yaşayan biri bana süreci anlatabilir mi