Merhabalar. Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Baslarda göğüslerim çok doluydu süt akardı sonradan yumuşadı biraz süt akımı durdu. Son zamanlarda sanki sütüm yetmiyormuş gibi hissediyorum sanki eski haline döndü. Sıkıyorum süt geliyor ama tek bir noktadan. Sağım yaptım 40dk iki göğüsten 40cc çıktı. Bebegin cisli bezi azaldi ama tamda sicakta vakit gecirdigimiz gune denk geldi. Sicaktan mi sut mu yetmedi ayırt edemedim. Hemşiremiz memenin geç terbiye olduğunu söyledi. Terleme ve salyada çişli bez sayılır dedi.