beyzanurerkut Bebeğinize öğünlerinde neler yapıyorsunuz. Ne varsa onu yedirenlerdrn misiniz yoksa özenli hazırlayanlardan mı😅
Zhrbl12 beyzanurerkut bazen özenle bazen Allah ne verdiyse. Mesela bugün öğlen tel şehriye çorbası ile yoğurt verdim. Sonra ara öğün biraz muz ile kefir verdim. Kahvaltı yok yapmak istemedi
Ececiiim beyzanurerkut özenle hazırlıyorum keşke bu kadar özenle hazırlamasam 😐 günümün yarısı oğluma ne yapsam diye düşünmekle geçiyor şakasız. Sonra kendimize yemek yapcak enerjim kalmayıp dışardan söylüyoruz😬😬
AlptugB Kahvaltısını oğluma özel hazırlıyorum geri kalanları biz ne yersek şeklinde 😂 he birde ona Özel tarhana yapıyorum haftanın belli günleri şu bebek tarhanaları var ya ondan
ugrakyagiz beyzanurerkut sadece mama ile besleniyor 13 aylık malesef her yaptığımı ya yemiyoryesede alerji yapiyor
sultademir 18 aylığa kadar öneriyor doktorlar mamayı biz bazen sofraya oturtup birlikte yiyiyoruz bazen de ona ayrı hazırlıyorum
Duyulurum beyzanurerkut 4 yaş ve 11 aylık şu an biz ne yersek onu yiyorlar ama yine de özenle hazırlanıyor çoğu gün :)
gulten01 beyzanurerkut ilk bebeğim olduğu için mi Bilemiyorum fakat her öğününü özenle hazırlıyorum akşamdan resmen menü belirliyorum😅