Deneyimli anneler bilgi verebilir misiniz ona göre doktora götüreceğim.3 ay 7 günlük bebeğim var Çevremdeki tüm bebekler neredeyse annelerinin desteği ile uyuyor. Benim bebeğim akşam 23.00 gibi kendiliğinden uyur 4 saatte bir mızmızlanır uyanır emziriirim uyur sabah 9-10 gibi uyanır yanıma yatağa alırım biraz oynarım 1-1.5 saat sonra tekrar uyur 12.30 a kadar uyanır ana kucağına koyarım biraz oynarım sonra gündelik işlerle ilgilenirim sakin oluyor oturuyor kendi kendine oyuncağıyla elinde oynuyor suan 16.00. Civarı tekrar uyudu. Uyuması normal mi bu kadar sakin olması . Yani kan değerleri mi düşük acaba halsiz mi düşüyor diye düşünüyorum. Belki de hiç bişeyi yok ama ilk bebeğim kafama takılıyor