edaisikkaya bizim doktorumuz bunu baz alıyor , ikinci kızım da mesela 2,55 doğdu son iki aydır sınırda kilo alıyor ama ona rağmen herhangi bir şey yapmaya gerek yok zaten önemli olan 5. Ayda doğum kilosunun 2 katı yaşında da 3 katı olması olduğunu söyledi altında kalırsa vitamin,mama desteği tarzında baslatiriz demişti, bebeği iz yemeyen bir bebek mi yoksa hareketli olduğu için almayan bebek mi ,uyku saatleri de çok önemli , ilk kızım kolikti 2 yaşına kadar sürdü uyumazdi ben aralıksız 2 saat uyudugumu hatırlamıyorum 2 yıl boyunca her saatbasi uyanıyor kucakta gezdire gezdire uyurdu öyle bir bebek de kilo almaz yani