Rabia16 39+3 Hamileyim 1. Doğumum normal doğumdu inşallah Buda normal doğum olacak. Doğum Kolay olması için Meryem ana otu tavsiye ediliyor kullanan var mı? Ve nasıl hazırladınız?
Buselim Rabia16 ben kullandım sancım başlayınca suya ıslattık valla çok kolay oldu doğumum sebebi o mu bilmiyorum tabi tek ikinmada doğum yaptım 45 dk falan çektim sancı
Kuzucukumsu Rabia16 annem suya koymuştu ama rahmin doğum sonrası çabuk toparlanması için doğum sonrası hemen sudan çıkarın
Buselim Rabia16 ben tam hatırlamıyorum ama dallı olan yerin hepsini suya koymuşlardı bsieyler okudular ama ne okuduklarini bilmiyorum iki üç yudum içmiştim