kahrolsunDunya Canım aynı süreci yaşıyoruz merak etme. Bizim gibi bir çok anne aynı durumda. Gayet normal. Keşfetme ve bağımsız olma sürecinde. Doğru yanlış ayırt edemediği için gözü kara ve maalesef kendisine zarar veriyor.
Ben ne yazık ki pimpirik bir anneyim. Ev işi vs eşim sağolsun yapıyor, yemeği de annem. Tüm gün oğlumun peşindeyim ama ona rağmen saniyeler içinde bir bakmışım düşmüş. En aza indirmek için elimizden geleni yapacağız ama kendini suçlama bazen engelleyemiyoruz. Birazcık daha bilinçlensinler hepsi yoluna girecek.