Uzun zamandır iki isteğim var hangisini öncelik yapmalıyım diye düşünüyorum.
Adana’da yaşıyorum kurutma makinesi evimin yönü sebebiyle kışın tellerden çamaşırlarım , hatta çamaşırlığım uçuyor o yüzden istiyorum. Yaz mevsiminde sererken arkasından topluyorum zaten kuruyor hemen. Mevsimsel kullanacağım gibi geliyor
Kahve makinesi uyandığım ilk andan itibaren yapıp içtiğim bir içecek olması sebebiyle daha üst model olarak istiyorum bu arada mekanlarda da içmeyiz eşimle evde hazırlar şişeler dışarıda göle karşı sandalyemizde içeriz.
Fakat ben önceliğimi hangisinden yana kullansam karar veremedim yarın çıkacağız eşimle o da sadece ilk başta birini alabileceğini söyledi haklı olarak siz olsanız bu sebeplere göre ilk hangisini alırdınız.