gokcenmerve ya yok olamadık. Kan vermiştik anestezi için, eve geçtik, anestezi ayrı aradı, sünneti yapacak olan dr ayrı aradı, dediler ki kansızlık var olmaz çocuk dr.u görsün.
sünneti yapıcak olan dr da hatta dedi ki, beyaz kan değeri çok düşük, çocuk hematolojisi de görsün. sonra korktum tabi ben deli gibi panik. çünkü diyo ki wbc 2,5, rbc 2,7, hgb 7,3 falan acayip.
Ertesi gün allahtan aylık kontrolü vardı, çocuk dr.una dedik böyle böyle, dr bakıyo bu çocuk o kadar kansız olamaz diyo çünkü görünüş şahane maşallah. O da tahlil yaptı sonuçlar çok alakasız çıktı, baya normal değerlerde, hani başka değerlerde bi tık minik düşüklükler var da, 6 aylık bebeğe göre normal olduğunu söyledi falan. kısmet değilmiş resmen 2 3 ay erteledik şimdilik. ay içimi dökesim varmış :D sorunuzun cevabına gelirsek,
bizim dr. da diyo ki anesteziden korkmayın, çok az veriliyor ve sürekli yapılıyor zaten kısacık işlem. O yüzden droktora da güvenip yine anestezili olacak çünkü durmuyor, sedyeye kollardan bacaklardan bağlatırsak delirir bu velet.