Ardenaden bende bi kaç ay sağarak vermeye çalıştım ama tek olduğum için düzenli sağmayınca azaldı. Bende çok zorlandığım için pes ettim bi noktada. Psikolojik olarakta çok zorlandım çünkü en son doktor senin iyi olman lazım onun iyi olması için emmiyorsa zorlama artık dedi. Çünkü emzirme danışmanına gittim o bile benden daha çok şey biliyorsun her şeyi araştırıp denemişsin zaten sana yardımcı olabileceğim bir şey yok dedi. Bende daha fazla dayanamadım:( çok zor alerjik bebek büyütmek allah hem annelere hem de bebeklere sabır versin cidden