Bebeğim 2.5 aylık oldu. Doğduğu günden beri göğsümü tutmuyordu ben de sütümü sağıp o şekilde veriyordum . Ancak sürekli memeyi teklif ettim 2 gündür birden kendi isteğiyle emmeye başladı 🌸 sorun şu ki hala memeyi emmeyi bilmiyor biberon gibi ucunu sıkmaya çalışıyor kahverengi kısmını ağzına almıyor. Yutkunma sesi duyuyorum ama göğüs ucum çok acıyor yara oluyor bide koyu renkli kısmı almayınca süt akışı nasıl olur bilmiyorum. Doyup doymadığını nasıl anlarım. Aç olan bebek uyur mu