Eylul07_ canım merhaba azaltarak cocugun daha cok yıprandığını farkettim ben aslında azaltacaktım ama olmadı yani daha cok meme diye ağladı, son çare sürdüm bı mememi emmiyodu kızım sütü bozulmuştu artık bozulmuş falan demiştim sabır taşını sürdüm dün ilk bi baktı çirkin dedi sonra meme em dememeye başladı meme sev diyo suan emecek gibi yapıyo ama istemiyo sarılıp uyuyoruz memeye bugun 2. Gunumuz cocuklar illa ki bocalıyor meme olmayınca ama sutumu sağıp verdim oralı olmadı sadece alışkanljk olmuş artık gece cok sık uyanıyodu meme diye gunduz yemek olayımız azdı o yuzden bırakmam gerektıgını dusundum artk azaltmayı da denedim daha da emmeye düştü cünkü