agitmoms
İstanbulda yaşadım 8 yıl. (4 yıl bekar 4 yıl evli.)
Eşimle hayalimiz vardı Ege yerleşmek ve bebeğimizin adınıda Ege koymadık. (Bize uygun araştırmalar sonucu Aydın hayalini kurduk ).
Ne mi oldu kurduğumuz hayali yaşıyoruz.
Aydına tayinimiz çıktı ve 2 yıl önce yerleştik, bebeğimiz 3.5 yaşında Adı”Yağız Ege”.
İstanbul’a gittiğimiz de “her defasında doğru kararı vermişiz”dedik. Hiç pişman olmadık. Elbet eksiler çok, büyük bir şehire göre ama hayatımızın düzeni belli ise zorlanmıyorsunuz.
İkinci tercihim olda idi evim olurdu”Ankara”. Evet ben Ankara çocuğuyum tek eksiğim denize çıkan yolların olmasını isterdim. Ama düşününce istanbulda denize çıkıyordu sokaklar ama bir anlam ifade etmiyordu.
Şehrin düzeni, size göre soğuk ama bize göre sıcak olan şehir.