agitmoms ankarada yaşayan biri olarak şunu diyebilirim, evet deniz ve eğlence fazla yok belki ama çok temiz,güvenli, düzenli ve rahat bir şehir. Trafik sorunu yok (iş çıkışı biraz trafik oluyor, fazla yağmurlu havada vs trafik oluyor). İnsanları çoğunlukla iyi, en azından benim tanıdıklarım ve çevrem öyle, genelde hep iyilere denk geldim. İmkanları iyi, en iyi hastaneler ,okullar mevcut. Toplu taşıma da iyi. Eğlence olarak ta, çok fazla avm, restoran, cafe ve park var. Daha birçok avantajı da vardır