Benim kızımda bugun 2 aylık oldu. Benimde çok kafama takılan bir soruydu. Sarılık riski geçtikten sonra uyandırmayı bıraktım. Çünkü oluşmuş bi uyku duzeni var ve uyandırdıgım geceler çok huysuzlanıyor. Ben de böyle bir post açmıştım genelde uyandırma diyen çok oldu canım. Ama yine de sen bilirsin. Ben artık uyandırmıyorum