Villainess kimbumadam Duruelam sen zenginsin. Seni tüm postlarımda ilk yanıt veren olarak görmekten onur duyarım. Teşekkürler.
OncedenGurme Villainess arkadaşlar paradan daha önemli şeyler var. Neden kendinizi sadece paraya odaklıyorsunuz? Bu kadar para para diyip kendinizi bu hâle getiriyosunuz? Altın, pırlanta, elmas… biraz da bunlardan bahsedelim ahdhsha
Beyninizikullanmakucretsizdir OncedenGurme ben küçük şeylerle mutlu olurum, mesela tek taş pırlanta en sevdiğim 🤣
OncedenGurme Beyninizikullanmakucretsizdir ben de büyük bişey istemiyorum ufak bir audi yeterli ahdhahaj
Villainess Karakiz1 Kocalarımızı 2 işte çalıştırıp daha fazla para kazanmaları için teşvik etmemiz gerekiyor.
Karakiz1 Villainess Ayy kesinlikle ama bizimki hayatta gitmez senelik izinde bile zor katlanıyorum valla
Villainess Ben telefon kılıfı alçam arkadaşlar. Önceki pembe kılıfı ojeyle boyadım almiyim diye, beyaz ojeyle noktalar yaptım sonuçta kreş temalı oldu. 35 yaşındayım, bu kılıfla gezemem. Sanırım yeteneksizim. Birazdan görüşürüz.
Fusunf Villainess para tabikide parayla Hersey yaparsın bu hayatta aşkı ne yapacaksın 🤣 parada para 😄
defnevedoruk Villainess kusura bakmayın ama parayla kafayı falan mı bozdunuz? 3 gün önce katılmışsınız 3 postunuz var hepsi para maddiyat? valla para diye kafayı yemişsiniz
Villainess defnevedoruk Para için çalışan herkes parayla kafayı bozmamış mı ki? Bir tek ben mi bozmuşum? =(