Oğlum doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebek ama 1 yaşına girdiğinden beri daha da kötü oldu bir saniye durmuyor sürekli evin içinde odadan odaya hep canı sıkılıyor yeni yürüyor düştüğü için sürekli peşinde geziyorum artık gündüz de asla uyumuyor kıyameti koparıyor uyutmaya çalışırsam ek gıda hiç yemiyor direkt ağzından çıkarıyor sadece mama. Gece 12 de uyuyor zar zor yarım saatte kalkıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum. Gün içinde hiçbir şey ama hiçbir şey yapamıyorum gerçekten herkes aynı durumda olamaz dimi insanlar nasıl 3-4 tane çocuk yapıyor bizde mi bı sıkıntı var. Yaşamıyorum gerçekten yaşayamıyorum elimi yüzümü dahi yıkayamıyorum ondan geri bir adım atınca kıyametleri koparıyor