eminekutal rota aşısının ilk dozunu oldu haftayaikinci dozu var , hiç bir belirti yaşamadık ilk doz da çok şükür zaten doktorumuzda olmaz demişti sadece ishal olabilir dedi gerçektende öyle oldu 2 gün ishaldi geçti sonra . Bence yaptırmanız gerekiyor, çok önemli bir hastalık bu çünkü Allah korusun ölüme kadar bile götürebiliyor. Ha şöyle birşey var aşı oldu diye o hastalığa yakalanmaz diye düşünme yine yakalanabilir ama ayakta rahat bir şekilde atlatır 🙏🏻