Ay ben belirti yaşayamadım bile kontrole gittim 37+3 te tansiyonum yüksek diye çatı muayenesi yaptı doktor nst de de sancım çıkmış ben bisey hissetmiyorum ama. Zaten doktor çatı muayenesi yaptıktan hemen sonra nisanim da geldi. Açılmam varmış 4 cm yatırdılar beni verdiler suni sancıyı 🫠 6 saatte dogdu kızım. Ama şunu söyleyebilirim doğuma yakın ishal başlamıştı bende. Yaşadığım tek belirti buydu.