bdkuzu Bebegmde laktoz inteloransi var, çok yoğun gaz sorunu var ve çok kusuyor Relactaz damla mi sab simplex damla mi daha iyi acaba
yenibiranne4 bdkuzu aynı sıkıntı bebeğimde de vardı sab simplex hiç fayda etmedi relactaz kurtardı bizi çok şükür
saadet70 Laktoz intolerası için relactaz veriyorlar genelde içinde laktaz enzimi olduğu için ben yaklaşık 6 ay kullandım ve yanında probiyotik için kaleidon damlayı kullandım çok rahatlattı bebeğimi
neslihanada saadet70 6 ay dan sonra kendiniz kestiniz süt ürünü verdiniz mi ek gıdada 2 aydır kullanıyorım bende
ozgec bdkuzu relactaz birebır resmen harıka bı ılac bız kullandık o u kullanmaya başladık rahaataaa erdık süt aleejısınden yanık duzeyınde pişik ve gaz vardı
Mylittlebaby_ ozgec Merhabalar. Süt alerjisi varsa bu damla mı kullanılıyor acaba? Doktora danışmadan kullanabılır mıyım bebegimde acsba? alerjiden süphelenıyorum doktor sımdılık süt ürünleri et yumurta kuruyemiş kes dedi ama damla vs konusu geçmedi