milletsanakanalizemiolacak Bennededimki Benim ilk kızım Battanisine sığmayana kadar kundaklattırdı kendi şuan 9 yaşında bebekliğinde kundaklandığı battaniyesiyle uyuyor gündüzleri filan battaniyesiyle oturuyor köşe kısımlarını ovuyor battaniyenin hali kalmadı paramparça oldu hala bırakmıyor çocuk öyle seviyorsa öyle dursun bence
milletsanakanalizemiolacak Bennededimki sıkmıyorsunuzki çocuğu battaniyeyi üçgen yapıyordum uçlarını üzerine atıyordum kafasının altına gelen uçla da gözünü kapatıyordu diyorum ya 9 yaşında şuan battaniyeye sığsa kundak yap der hala o battaniyeyle uyuyor onsuz asla uyumaz
gger 2 bucuk aylıkken bıraktırdım ama evet ilk etapta ellerini istemsizce yüzlerine getirip uyandırıyorlar falan ancak sıcaklar olmaya başlayınca mecbur kaldım kundağı bırakmaya. Yoksa kundak rahatt uyuyordu
hepoyleolurzaten___ 1 ,1-5 aylıktı bıraktığımda kundağı evet elini kolunu sallayıp uyandırıyordu kendini ama zamanla alışıyor
bana1cocukyetti Bennededimki Evet memnunum ama buna alıştığı için park yatakta yatamıyor şu an. Yoksa çok kullanışlı sallaması falan. Kolay dalıyorlar mı bilemiyorum ama bizimki önce kucakta sonra biraz mayışıp gözler kapatınca hamakta uyumaya devam ediyor. Ama seviyor hamağı bence😂 Kundak büyük rahatlık ama bir yerden sonra yavaş yavaşta olsa alıştırmalı inşallah zamanla alışacak bizimki alıştıysa sizinki de alışır 10 ay kundaktaydı😂😂
Miran26- Bennededimki vala ben kundak yapmadım he arada sarıyordum ama öyle çok sıkı da sarmazdım hafif dayanamıyordum onu öyle sarınca nasıl uyucak basıl edecek diodu. Öle insan mı uyut diodu. İçimden ruhum daralıyordu çoçugu öle sarınca hemen açardım hiç beklemezdim