caglanne acildeki doktorları bilmem ama normal poliklinikte isteyen doktor öyle güzel vakit ayırıp insan gibi muamele edip güzelce anlatıp dinliyor ki. Devlette bir cildiye doktorum var, kapısı insan kaynıyor. Ama insanca muayene ediyor her zaman. Üç defa gittim. Son gittiğimde ellerim için gitmiştim, gözlerimi kocaman açıp dinliyorum, derdimi hızlıca anlatıyorum vakit az birazdan çıkarır diye… kadın ayağımı da görmek istedi, ben ateşe düşmüş gibi ayakkabımı çıkarken doktorun sekreteri gitti kapıyı kilitledi :) bu hassasiyeti o doktor hanım gösteriyorsa diğerleri de yapabilir. Kolay mı değil ama biz de insanız.