tugcecet Bebeğim 10 aylık artık öğünleri arttırdım ama yetişemiyorum öğün hazırlamaya o yüzden kavanozlara meyveli mamalar hazırlasam 10 kavanoza mesela buz dolabına koysam bozulur mu bir şey olur mu acaba