Drsmkm Kızlar bebeğim doğduğundan beri yüzü çok kötüydü 4 aylık bugun doktorum sıvı vazelin egzamayı önler dedi aldım ve sürdüm ciddi ciddi geçti kesinlikle deneyin bebeğimin yüzü felaketti
Htc Drsmkm doktorumuz hindistan cevizi yağı önerdi soğuk pres olandan egzama vardı kafasında çok şükür geçiriyo
Jupiter Drsmkm tekrar cikti mi peki cunku kortizonlu ilaclardan sonra bile bi kac gun sonra yine tekrarliyor cikiyor ya ?
Cglkzn Atlasgizem çok yağlandırır cildini gerek yok dedi doktorumuz o yüzden denemedim onun yerine mustela atopik kremini aldım işe yaradı
Jupiter Arkadaslar cok sukur benim kizima atopik dermatit dedi dr cildiyeye cikardik kan tahlili yapti alerjen degerler yukselmis surup ve krem verdi egzama ve vucut kurulugu gecti sizde bi cildiyeye cikarin derim ins en kisa zamanda gecer sizlerinde bebisler rahatlar.
Karenimmm Jupiter biodermanın atopik kremide işe yarıyo buraya bırakayım ben ondan kullanıyorum yüzünde bida tekrarlamadı
Jupiter Karenimmm ekstra ona da devam ediyoruz canim evet yazmamisim biodermanin sampuani ve kremine soyledigin iyi olmus sagolasin 😉