Gul-42 ben de aynen sizin gibi şişik tarafa yatırınca eşitlenmesi gerekiyor diye düşünüyordum. Doktorumuzun yanına özellikle bunu sormak için gittik. Belki fotoğrafta yanlış görmüştür diye. Sağı şişik olduğu için sola dönük olması gerekiyor dedi. Hep soluna konuşuyoruz şu an onunla. Bir de kafa yastığı aldık. Bakalım bekliyoruz