cicekanne2807
Vallahi bazen hayret ediyorum ya, çocuk kafasının üstüne düşüyor ses geldi diyorsunuz,çok ağladı diyorsunuz buradaki insanlara soruyorsunuz?
Hiç mi bir şey araştırmazsınız, bilmezsiniz ya.
Düşen çocuk uyutulmaz, takip edilir. Ağlaması çok fazla ise muhtemelen bir yerinde gereğinden fazla hassasiyet vardır mutlaka bir doktorun görmesi gerekir.