Kızım 10 aylık oldu ilk etaplarda sık sık kitap okurdum zeka kartlarına ilgisi güzeldi ama son zamanlar da hepsini o kadar ağzına götürüyor ki zeka kartlarının uçlarını yediği için kaldırmak zorunda kaldım kitap okumama izin vermiyor onu da yemek istiyor 😂 hepsini kaldırdım sonunda ne yapacağımı bilmiyorum şimdi de ona kitap okumadığım için suçlu hissediyorum kaldırmamalı mıydım sizde de oldu mu acaba