karamelnur Kızlar 3 gün banyo yapma dedi hemsire perşembe günü saat 10:00’da aşısı oldu üç gün yıkama dediler bugün üçüncü gün yıkasam Ne olur akşam Bolu’ya gideceğim çocuğum çok pislendi havalar da sıcak islak mendili yıkayıp ne kadar silsem de olmuyo
ahsengunesveannesi karamelnur verem aşısı sanırsam.Ben 1 gün daha beklemiştim.Riske atmamak için ama akşama doğru yıkayın isterseniz gideceğiniz vakitten 1-2 saat önce filan
melisabllkya Koluna mendil koyun su degmesin ben öyle yapmistim ertesi günde aşı olan yeri yavas bi sekilde lifleyin