Dudu123 valla öyle böyle alıştırdım dışarıya.Huysuzlugu gidiyor en azından hiç rezil olurum diye düşünmeyin bosverin insanları,önemli olan bebeğiniz ☺️
Bu arada evet bende sallanan elektrikli ana kucağı aldım Elele markasinin ama gelin görün ki kızım hiç binmedi ona sevmedi öylece duruyor 😁