QueenMom__ Ebraleyna_1304 çok silik duruyor sanki ama bilemedim, sabah ilk idrar ile tekrar yineleyen. Benim 6 gün kala böyle bişeydi kenara atmıştım yok diye sonra eşim diyince baktım, ertesi gün tekrar ettim daha da belli olmuştu 😊
tubasd Ebraleyna_1304 valla çok anlayamadım kaç dk sonra çektiğinizde gorede değişir bence ama siz bir kaç gün sonra tekrarlayın var diyemem ama yokta diyemem
Ebraleyna_1304 Kizannesiiiii Diyorsunuz, sadece diyer resimlere gore hafif silik var gibi geldi oyuzden bi sormak istedim. Teşekkur ederim ❣️
Ebraleyna_1304 tubasd Haklisiniz bende anlıyamadim ondan bi sormak istedim.olmazsqm tekrarlarım tesekkur ederim ❣️
Ogibuse Ebraleyna_1304 gecikirse bir kere daha normal testle tekrarlayın ama 1.5 sene erken gebelik testi yaptığım için olmadığını biliyorum 😏
Ebraleyna_1304 QueenMom__ Elimde şuan test yok 1 gun var adetime olmazsam ozmn ilk idrarla tekrarlarim. Bende anliyamadim ilk kez varmi yok diye kafam kariştı neyse hepimizin hakkinda hayirlisi olsun,tesekkur ederim❣️