deryayagmur Merhabalar sevgili anneler. Emmeyı bırakma süreciniz nasıldı ? Nasıl bir yol izlediniz? Neler yaptınız? Tepkileri ne oldu?
SuMisalii deryayagmur Merhaba 👋 kızım 16 aylıkken kendisi bıraktı.2.ye gebeyim doktor emzirebileceğimi söylemişti ama kızım kendisi bi anda bıraktı.