Laproffessora Arkadaşlar merhaba, 13 aylık bir oğlum var. Bu zamana kadar mama suyunu hep kaynatıp kullandım. Bir yerde 1 yaş sonrası paketli suların kaynatılmasına gerek olmadığını okumuştum. 1 yaş sonrası mama suyunu kaynatmaya gerek var mı?🧐
Pinkbery Laproffessora biz doktor tavsiyesi ile 2 yaşa kadar kaynamış su kullanacağız. Şuan 15 aylık. 2 yaştan sonra normal suya gecebilirsiniz demişti. Öyle devam ediyorum bende
Oykuzey Laproffessora Doktorumuz 1 yaşına kadar kaynatmamız gerektiğini söylemişti ama içim sabretmedi geçen aya kadar kaynatıyordum. 1 aydır kaynatmıyorum artık. Ona ayrı alıyoruz, bir litrelik hazır sulardan kullanıyorum. Kızım şu an 17 aylık.
Mvmv Kizim 9 aylik 2 aydir kaynatmadan veriyorum. Ama cam sise su kullaniyorum tek icimlik. Doktorumuz cam damacana olmayacak litrelik olabilir kaynatmadan verebilirsin demisti belli bir aydan sonra.
Laproffessora Mvmv çok teşekkürler yanıtın için 🙏🏻 Ben de litrelik sudan yapmayı planlıyorum. Cevabınla daha da şekillendi kafamda.
Laproffessora Pinkbery hadi ya. Ben öyle düşünmemiştim. İçim de rahat etmez şimdi o zaman kaynatmazsam.