gokceelaakdgn dile benim kızımda bugün tam 4 aylık oldu oğlunuzla aralarında 10 gün var şuan 60 cm ve 5 buçuk kilo ama maşallah sağlığı motor becerileri yerinde ilk zamanlar bende zayıf mı acaba diye üzülüyordum ama bence gelişim geriliği yoksa kilo bir şekilde alınıyor çocuklar büyüyor ayrıca o zayıf diyen insanlarda 1 2 sene sonra kilolu olan çocukları çok kilolu obez mi diye yargılıyorlar o yüzden ben artık çok takılmıyorum bence sizde öyle yapın
Bebegim3535 dile sağlığı yerinde olsun da küçük olsun. Her söyleneni kafanıza takmamayı tavsiye ederim yoksa bebeğiniz büyüyene kadar kendinize yazık edersiniz. İnsanların ağzı torba değil ki büzesiniz. Kime göre neye göre küçük diyorlar. Yada çok kilolu olmak mı sağlıklı. Ben kilolu bir çocukluk gençlik geçirdim ve evlenirken bile çok kiloluydum. En sonunda ameliyat oldum ve zayıfladım dünya varmış diyorum. İki çocuğum var kilolu olmasınlar diye elimden geleni yapıyorum çünkü bunun zorluğunu çok iyi biliyorum. Sağlıklı olsunlar yeter
Mmeelliikkeee dile çok normal , saçmalamasınlar ya hatta doğum ağırlığına göre çok iyi almış , her bebek boğum boğum etli olmak zorunda değil , kilo=sağlık demek değil. Sadece anne sütü ise çokta başarılısınız