OptimusPrime Sonsuz18 Turktelekom fiber et kullaniyoruz 24mbps hız 2 yıllık sözleşme fiyati 200 muydu 300 muydu neydi kocam biliyor
Beyninizikullanmakucretsizdir Sonsuz18 biz hâlâ Türk Telekom modemini kullanıyoruz. Öncesinde bunu kullanıyorduk tarife yüksek olunca turknete geçtik. Şimdide değiştirmeyi düşünüyoruz. Eşim taşınabilir olanı kullanalım diyor.
Sonsuz18 Beyninizikullanmakucretsizdir taşınabilir nasıl yani süper box mu acaba Türk nette modem kime ait
Beyninizikullanmakucretsizdir Sonsuz18 ismini unuttum ama süper box olabilir 😂 dediğim gibi türk Telekom modemini kullanıyoruz diğeri hakkında bir bilgim yok 😊
OptimusPrime Sonsuz18 Evet çok hızlı. Biz iki telefon bir de 7-24 televizyon internete bağlı. Gayet hızlı. Ama benim alt yapım fibernet. Bu etkiliyor. 220₺ ödüyormuşuz.
ozlemh Sonsuz18 ayy bende şurada kalayım 300 dü 400 oldu 500 oldu sürekli artıyor bende haberdar olayım
Sonsuz18 ozlemh ama şey dediler modemi aras kargo ile göndermek gerekiyormuş iptal edilince modem onlara ait D-Smart 15 ay taahütlü ona geçicem de modem işi kötü oldu aras kargo da uzak sanırsam
QueenMom__ Sonsuz18 Türk Telekom 1000 megabit e geçtik. 100 da taahhüt bitmek üzereydi çok memnunuz 😊
minervadefne Sonsuz18 7 yıl olacak sanırım Superonline kullanıyoruz çok memnunuz fiyatı ne tam bilmiyorum ama eşim ödüyor zam geldi diyordu bi ara başka firmaya geçecekti ben istemedim hızı güzel çünkü
kubra00k Sonsuz18 pek memnun sayılmam. Kesilmiyor tamam ama yanındaysanız çekiyor. Diğer odalarda çekmiyor. Mobili kullanıyorum uyurken. Bunu çokkez görüştüm sinyal çekici alın dediler. Sorunu çözmediler
AlinaEmreHan1 Sonsuz18 biz d smart kullanıyoruz Önceden 250,300 gelirdi şimdi 400 çıktı 🤔hatta daha fazla geliyor bazen Neden böyle oldu anlamadım ya,bugün arayıp konuşcaz hep böyle artacak mı, olmadı başka bir şey bakarız
aselinanesii Sonsuz18 türk telekom fiber kullanıyoruz 🌸 137₺ ödüyorduk ama taahhütümüz bitti şimdi 350₺ ödeyeceğiz galiba
maygirl Sonsuz18 vipnet 200 tl sınirsız.50 megabit hızı cok iyi.cok memnunum…turkcel suoer online tt net vodafon hersey kullandim.daha omce leş gbi hepsi hic biri okadr uçuk fiyatlari haketmiyor.