Denizpasam Merhaba kızlar, İzmir’de iyi bir hastanede doğum yaptım ancak sanırım ters hareket yaptım fazlaca gerildim arkaya doğru sezeryan dikiş yerlerim ve üst bölgesinde ağrım var. Hiç böyle birşey geldi mi başınıza? Bilgisi olan varsa yazabilir mi?