sinemo6 ben de mama+meme gitmiştim ama bana doktorumun verdiği niktar çok daha düşüktü. Bir de şöyle demişti (doktordan enzirme danışmanlığı almıştım zaten o sayede tanışmıştık) mamauo grce vermr, en son akşamüstü ver. Mama içindeki kaizen (süt proteini) zor parçalandığı yani sindirimi daha zor olduğu için bebek uzun uyur, emmek için uyanmaz. Ben emzirmeyi istediğim ve sevdiğim için bu şekilde yaptım, akşamüstü son mamayı verdim (ki 30 cc idi max 45 cc verdim ayına göre) geri jalan zamanda emzirdim, gece emzirmenin süt üretimi artırmada muazzam vir etkisi olduğu için onu kaçırmak istemedim.