Sksjsjjsks 1.60 boya 37 kilo ile vücut kitle endeksiniz 14 oluyor, sizi üzmek istemem ama fazla düşük en yakın zamanda doktora özellikle endokrine sorun yoksa ve her yemek sonrası çok dışkı yapıyorum diyorsanız gastroenterolojiye orada da her şey normalse diyetisyene başvurmalısınız sakın ihmal etmeyin