Kızlar merhaba size bir şey sormak istiyorum benim kızım 13 aylık oldu biraz biraz ayakta durabiliyor elinden tuttuğum zaman yürüyor ve etrafımdan sürekli sen çocuğa bakmıyorsun çocuk o yüzden yürüyemiyor kilo sıkıntımız da var ne yaptıysam bir türlü kilo alamıyor şuan kilosu 7.200 ve doktorun verdiği mamaları vs. De yemiyor ama sağlığında herhangi bir sorunu yok gayet sağlıklı bir bebeğim var çok şükür ben sürekli etrafında sen bakmıyorsun çocuğa beceremiyorsun özellikle babannesi daha kendi çocuğuna doğru düzgün bakabilmiş birisi değilken sen emzirmeyi bıraktır ver bana sen bakamıyorsun ben senden iyi bakarım diyor sürekli artık çok yoruldum eşim il dışında çalışıyor ayda bir kaç gün gelip gidiyor yanımıza tek başıma sürekli bunlarla uğraşmaktan yoruldum benim gibi bebeğinin kilo artışında sıkıntısı olan var mı aranızda?