Kızlar 2 aylık bebeğim var ve 2 haftadır çok kusmaya başladı geçen doktora götürdük ve çok besliyorsunuz dedi sadece ama bence alakası yoktu çok acıktığı anlarda da kusuyo. Ve bi kaç kez uyurkende kustu bugün özellikle şeffaf su gibi kustu. Bize devam ederse bu ilacı kullanın dedi ama hiç bişeyine bakmadı bebeğin sizce kullanmalı mıyım??