oyadim 2 düşük yaptım kızımdan önce birinde kendiliginden düştü parça kalırsa minik bir operasyonla alırız demişti sonrasında kontrode kalmadığı soylendi, diğerinde bebek daha büyük olduğu için kürtaj ile alındı. Parça vücutta kalmaması gerekiyor rahimden kazıma işlemi yapıyorlar siz bence kendi Dr unuza danışın