nergiz4155 Dün gece 9 gibi yoğurt mayaladım bu sabah 9 gibi dolaba koydum ekşi kokusu geldi nerde yanlış yaptım tatlı yoğurt nasıl yabilirim
Omeraslan nergiz4155 çok uzun süre dışarıda kalmış ondan olabilir. En fazla beş saat dışarıda kalmalı Mayaniz ekşi ise ondan da olur
Bebegim38 nergiz4155 sıcak havalarda yoğurt mayalarken sütüm bayağı ılık oluyor sıcağa yakın atmıyorum. Üstünü de aşırı aşırı sarmıyorum. Oda ısısında 4-5 saat yeterli sonra dolaba koyuyorum yoksa ekşi olur tadı
nergiz4155 Omeraslan evet ekşi tadı geliyordu ama ev yoğurt başka bulamazdım ekşi mayadan nasıl tatlı yoğurt yapabilirim peki
Bebegim38 nergiz4155 olsun yine de market yoğurdu gibi olmaz doğal sonuçta, ben 15 yıldır dışarıdan hiç yoğurt almadım, kendinize yayla çorbası yapabilirsiniz. Ekşi tuttuğunda yoğurdu sütle açıyorum öyle ilave ediyorum çorbaya tadının ekşisini alıyor böylece.