Kızlar merhaba 6 buçuk aylık bebeğim var erkek hiç vakit geçiremiyoruz sürekli ağlıyor ellerini açıp kucağa gelmek istiyor oyuncaklarla oynarken hemen sıkılıp yine ağlıyor yürüteç aldık sesli oyuncaklar aldık yine aynı renkli toplarla aktivite yapmaya çalışıyoruz onunla da oynamıyor bana fikir verebilecek olan var mı? Benım psikolojim hiç iyi değil çünkü şu sıralar 😣