Merhaba gebeliğimi bilmeden baş bölgemden tomografiye girdim bebek şimdi 6 haftalık keseyi gördük tomografiye girdiğimde 3 haftalık fln olmuş oluyor bebeğim sağlığından endişeliyim 9 ayı bir şüpheyle geçirmek istemiyorum şuan ne durumdasınız bebeğiniz doğdu mu sağlığı ne durumda acaba bu durumu yaşan varmı