Dokuzkasimbebesi hangi ilacı kullanıyorsunuz hızlıca nasıl yükseltebilirim hem benim hem oğlumun çok düşük
bittercikolata__ Dokuzkasimbebesi en güzeli doğal üzüm pekmezi. Kendimiz yaaoriz biz pekmezi ben bı ara hergun aç karnına 2 yemek kaşığı pekmeze bı kaç damla limon sıkıp içiyordum yükselmişti. Annemde öyle doktor abla baya hızlı yükselmiş ilaç fayda etmiş demişti halbuki annem ilaç hiç icmedi
Duyulurum Dokuzkasimbebesi 2ml’lik serum olanlardan içtik biz oğlumla 1 yaş dönemde. Ben ikinci gebelikte de görselde attığım spreyi kullandım
Dokuzkasimbebesi bittercikolata__ benim doğal bulmam çok zor dış dönemindeyiz 8 aylık daha değeri 119 yanı biran önce toparlaması lazım
bayram08 Dokuzkasimbebesi Benim kızımın da değerleri çok düşüktü b12 si 25 di doktor ocean önerdi üç ayda çok güzel düzeldi 700 lere çıktı.
Dokuzkasimbebesi Sedaalya sonuçlar çıkmadı 12 temmuza sıra verdi ama o zamanda ben ilçe dışındayım bir an önce ilaç edinmek istiyorum evet gida ile zor yumurtayı eline bile tutmuyor daha 8 aylık
Dokuzkasimbebesi Sedaalya merhaba eczaneden aldım ama haftada bir kere kullanmamı önerdi bir dahaki doktor muayenesine kadar çünkü kendi kafama göre aldığım için siz nasıl kullandığınız
Sedaalya Dokuzkasimbebesi c.tesi günleri akşam 7ye kadar açık eczaneler. Bebiş küçükmüş ocean olur mu diye bir sorun mutlaka
Rwerdst Dokuzkasimbebesi oğlım metobolizma dan da takipli. Baya vitamin sorunu var. Ocean kullanıyor. Şuan yükseldi baya. 2.Kutusunda. 11 aylık oldu oğlum. 8.aydan beri kullanıyor.
zeynepozkar Dokuzkasimbebesi venaturanın b12 kullanmıştım 9.ayda 160 küsürdü 12. Ayda 800 küsür olmuş
Dokuzkasimbebesi Rwerdst anladım biran önce temin edip başlamak istiyorum çok geç kalmışım gibi hissediyorum vicdan azabı çekiyorum ah yavrum ya neden bu kadar geç baktırdım …