sscan40 Ya hangi aydan sonra böyle her şeye ağlamaları, mızmızlanmaları geçecek. Yani tamam ağlasın da gerekli gereksiz ağlamasınlar artık 6 ay oldu hala aynı🥲
Bennededimki sscan40 surkeli ilgi veya kucak, veyaaa veyaaaa memnun etsek de ağlamaları. 6.aydan bildiriyorum 🫠 Değişen bebekler ölüyor mus huyu vs.insallah onlardan oluruz 😃
esesturk sscan40 16 aylık hala ağlıyor üstüne sendrommu neyse kafasını vuruyor her yere 😅 sinir hastası etti beni
esesturk sscan40 evde neyse de dışarıda insanların içinde yapıyor millet bakıyor o an sinirlenmemek elde değil 🫣
Birdunyabircennetannesi sscan40 Yani git gide arttı bizde Hele ki konuşup üstüne birde ağlayıp mızırdanınca insan daha da sinir oluyor
Minikkuzum1011 sscan40 o aylar en güzelleri sakinleri siz birde 16 aydan sonra görün. 6. Ayda zapt edilir durumda ama yürümeye başlayınca daha zor Allah yardımcımız olsun