sudennurr bence diş sancısıdır ya.benim bebeğim iştahlıydı dişleri çıkmadan bir kaç gün öncesinde iştahı kesiliyordu şaşırıyodum bende)diştir merak etmeyin,ama yine de haraketlerine falan dikkat edin.diş olunca kulağını çeker,gözünü ovar,gözleri sulanır.elini ağzına sokup mızmızlanır falan.