Selam anneler, son iki uc gundur bebegimin (3.5aylik) kafasi hafif sicak oluyor. Vicudun diger bolgeleri normal ayaklari ellerk hafif ilik. Atesini olctum hep 36.8-37.5 arasinda gidip geliyor.
Bu neyden kaynakli olabilir? Sizin cocugunuzdada oluyor mu boyle