Kızlar bebeğimin reflüsü vardı 4. Aydan sonra kusması azalmaya başladı neyse şuanda 8 aylık olacak ek gıda yemiyor yese de arkasına yediğinin hepsini çıkarıyor sizde yemeye başlayınca neler oldu süreç nasıl işledi Daha sonra için ek gıda sürecinde yediklerini çıkardıkları oldumu