Merhabalar bebeğim uyku arkadaşıyla uyuyan bi bebekti ne zaman dişleri çıkmaya başladı hepsi bozuldu. Şimdi kucağımda pış pış yapıp uyutuyorum. Defalarca kalkmak istiyo hem gözleri kapnıyo hem ağlıyo güreşiyoruz resmen🫠 siz nasıl uyutuyosunuz acaba? Bugün de elinde sudocrem vardı normalde hep saklarım buldu yarım saat peşinde gezdim almak için kapağını da açıp kremi yiyo çünkü. En son aldım mecbur elinden yerlere yattı sinirden. Ben bi yandan vicdan azabı bi yandan yapmasam olmaz noluyoruz🫠😂